♥ my feeling ♥
kembali aktif di blog ♥
Amazing Beautiful!
full of love //
PLKN
0 eating vanilla ice cream [s]



pejam celik , pejam celik .. sudah tiba masanya untuk aku berlepas pergi berkhidmat untuk negara * puiihh ayat tak menahan .. 3/1/2013 masanya untuk aku pergi PLKN di SABAH , selama 3 bulan .. macam tak percaya je aku dicampakkan ke SABAH  .. Berjauhan dgn family dan kawan-2 ... mungkin dah tiba masanya untuk aku berdikari hidup sorang-2 . YES ! syaqira .. you can do it !! * hope so :(

segala keperluan sudah siap dgn rapi .. insyaallah aku tak lupa apa yg perlu aku bwk .. org kata stock maggie penting .. so 3 pack maggie aku bawak .. * botak lah kepala mcm ni --`

esok kyra dah berlepas ke sabah .. korang semua doakan yg terbaik utk kyra k .. doakan perjalanan pergi dan balik selamat #Amin ;) 


I'm happy with my life .